Thursday, March 28, 2013

GEMPAR - Penyokong Pakatan Rakyat menghina Rasulullah SAW

Memang melampau dan kurang ajar sungguh puak-puak pemuja Anwar ini! Kalau tidak mahu percaya dengan pendedahan perbuatan maksiat pemimpin sendiri, tidak payahlah sampai hendak bandingkan dengan Rasulullah SAW pula! Apa ke bodoh puak-puak haram jadah ini, zaman Rasulullah SAW dulu sudah ada teknologi video ke?
 
Sampai begini sekali hujah mereka semata-mata untuk mempertahankan dosa maksiat pemimpin sendiri. Malah, kalau ada pun teknologi video ketika zaman Rasulullah SAW pun, pastinya Allah SWT akan melindungi Baginda daripada niat dan perbuatan jahat musuh-musuh Islam. Dan, kalau Allah SWT benar-benar sayangkan pemimpin Anugerah Tuhan mereka, pastinya beliau juga akan mendapat perlindungan yang serupa, bukan?
 
Apakah pendedahan demi pendedahan ini berlaku kerana dosa kifarah mereka mengaibkan lawan setelah hancur ditohmah fitnah? Buat penchacai-penchacai tegar yang tidak takutkan azab dan bala Allah SWT, kami mahu cuba untuk berdakwah dan mengajak anda muhasabah diri buat kali terakhir. Klik dan baca artikel ini jika anda tegar percaya bahawa semua yang berlaku ke atas pemimpin pujaan anda adalah fitnah dan rekayasa UMNO semata-mata.
 
Semoga Allah SWT memberikan anda semua hidayah dan petunjuk yang diredhainya. Banyak-banyakkanlah memohon ampun di atas semua dosa pengkhianatan yang telah anda semua lakukan.


Baca Lagi disini: http://mymassa.blogspot.com/2013/03/lagi-penyokong-pakatan-rakyat-menghina.html?m=1



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC