Monday, March 25, 2013

Biar gay atau sesat ... anak pencuri Kohilal tetap mahu Papa Homo

Anak penyalahguna kuasa dan pesalah CBT dan Pengarah dalam hal Koperasi Kohilal, Khalid Ismath ada kata dia tak kisah orang yang dia sokong itu gay atau tak ada agama dan kaki sosial.

Selain itu, penyokong PAS yang beraliran syiah ini kata yang penting adalah dia Amanah kepada rakyat dan tak salahguna kuasa.

Lupa budak yang dah sah dan dijangka akan gagal dalam peperiksaan undang-undang di UiTM bahawa orang yang dia idamkan untuk menjadi Perdana Menteri akan laksanakan amanah rakyat dan tak salahguna kuasa.

Bagaimana dia boleh dikatakan amanah padahal dia salahguna kuasa untuk merasuah ketua-ketua bahagian UMNO selama lebih setahun dengan saham pink dan sumbangan bulanan untuk menambat hati dan sokongan mereka untuk menjatuhkan Ghaffar Baba dari jawatan Ketua Bahagian.

Tempat yang banyak dirasuahkan adalah Sabah. Antara pengikut yang ikut Anwar dalah Lajim Ukin dan WIlfred Bumburiang.

Anwar juga telah merompak Petronas untuk kumpul dana perang bagi menguasai politik Malaysia di satu hari kelak.

Kalau Anwar tak lakukan salahguna kuasa, kenapa pula dia mereungkuk dalam penjara selama 6 tahun?

Dia masuk penjara kerana salahguna kuasa menyalahgunakan jawatan sebagai Timbalan perdana Menteri untuk menganiaya tiga insan - arwah Dr Ristina, Ummi Hafilda dan Azizan menggunakan Pengarah cawangan khas polis untuk paksa ubah laporan polis mengenai salahlaku Anwar.

Macam mana Khalid Ismath nak kata sekarang?

Dia dah akui dan kita semua dah lihat Anwar adalah LGBT. Dia juga akui Anwar tak ada agama atau sesat dengan fahaman liberal dan pluralisma agama. Dan terlalu sosial hingga dah terjerumus hidupnya dalam dunia maksiat.,  

Baik Khalid Ismath sembahyang di tokong dan doa di situ sebab kau juga cakap rela solat di tokong.

Semua masjid dan surau ada duit kerajaan atau orang UMNO kerana mereka banyak menderma dan sumbang untuk bina masjid dan surau. Takyah solat masjid dan surau lagi .... 

Tengok Kelantan ... 22 tahun memerintah Tok Guru sesat tak bina satu pun masjid. 

Lagi berita di: unspinner blogspot



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC