Tuesday, March 27, 2012

APA PUN TAK BOLEH. SLOT DRAMA EPISODE ANWAR BERMULA. PRU13 PUNYA PASAL.

Karpal Orang Pertama Mat Sabu Orang Kedua Yang Anwar Perlu Saman

Panas isu saman RM100 juta oleh Anwar Ibrahim terhadap Datuk S Nallakaruppan dan Utusan Malaysia..kita semua tertunggu-tunggu supaya kes ini dapat diadili di mahkamah secepat mungkin. Kerana semua orang tak sabar untuk mengetahui kebenaran skandal seks Anwar ini sama ada ianya benar atau sengaja diada-adakan sebagai tomahan pembangkang yang membuat tuduhan semuanya kompirasi Umno..!! Tapi sebelum itu Anwar kenapa tidak berani membuat saman terhadap Karpal Singh orang pertama dan Mat Sabu orang kedua?

Perkara ini mesti dibawa kemahkamah dengan segera, kerana Anwar nak jadi PM, rakyat perlu seorang pemimpin yang bersih latar belakangnya dan terhindar dari biseksual, liwat dan sebagainya. Jika Anwar nak jadi pemimpin Kelah LGBT kita tak kesah, Jika Anwar nak jadi pemimpin Kelab Mak Nyah kita tak kesah..ini nak jadi PM wooo..kita perlu ambil kira secara terperinci....

Bercakap soal saman, jangan lupa pada 22 Oktober 1997 Karpal mendedahkan perkara Anwar biseksual dan liwat di Parlimen, sehingga mendesak kerajaan membuat siasatan sehingga Anwar tersingkir dari menjawat Timbalan Perdana Menteri sewaktu zaman Tun M. Sebagai dakwaan YB Wee Choo Keong disebabkan pendedahan Karpal, PAS telah mengadakan ceramah di Taman Melewar dan mengistiharkan Anwar sebagai Al-Juburi. kihkih..memang siot si laknat hampas nih..kini mereka ingin mengangkat pula si Al-Juburi sebagai PM..!!

Psssttt...FIKIR..FIKIRKAN LAH...

by: Mohd Noor FB

TC: Kaki Jubor tetap kaki jubor, kaki spin tetap kaki spin, kaki balas bini orang tetap balas.. APA PUN TAK BOLEH.

1 comments:

  1. Kalau nak tunggu keputusan saman ni, rasanya 5 tahun lagi tak selesai. Nanti lepas tangguh, tangguh. Fikir..Fikirlah

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC