Wednesday, March 7, 2012

PANAS - Akhirnya Ustaz Pas Mengaku Membunuh Pelajar Yatim berusia 7 Tahun.

Seorang ustaz Pas akhirnya mengaku menyebabkan kematian kepada seorang muridnya anak yatim berusia 7 tahun. Hanif Mohd 28 tahun mengaku melakukan perbuatan itu di bilik warden asrama putera Sekolah Rendah Agama Al-Furqan, Arau, Perlis pada 31 Mac 2011 antara 6 petang dan 12 tengah malam. Dia didakwa mengikut seksyen 304(a) Kanun Keseksaan kerana menyebabkan kematian dan jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara sehingga 30 tahun. Sebelum ini Hanif dituduh mengikut seksyen 302 Kanun yang sama, yang memperuntukkan boleh dihukum mati mandatori.

Semasa kejadian setahun yang lalu, tindakan Pas yang mendiamkan diri selepas seorang ustaz yang menjadi tenaga pengajar disebuah sekolah agama persendirian yang dikelolakan oleh Parti Anak-beranak Setan, dimana ustaz setan itu juga adalah ahli Pas, membuktikan Pas tidak sungguh sungguh dalam melihat seorang pembunuh anak yatim dihukum kerana kesalahannya yang mengakibatkan kematian Saiful Syazani Sopfidee yang telah dipukul selama 2 jam daripada 7 malam pada 31 Mac 2011 iaitu hari khamis hingga mengalami sawan dan seterusnya koma.

Bayangkan bagaimana kejam seksaan yang dialami oleh seorang kanak-kanak kecil yang merupakan seorang anak yatim. telah diseksa dengan tangan diikat ditingkap serta dihumban ke dinding denganimpak yang kuat. Apabila dia berjaya meloloskan diri ikatan ustaz tersebut. Pas pula pada masa itu lebih berminat mempertahakan Anwar Ibrahim, pelakon video porno yang hebuh diperkatakan itu dari membela nasib anak yatim yang mati dibelasah oleh seorang Ustaz Pas.

Mangsa dalam keadaan koma dapat dilihat pada link ini http://beritasemasa.com/pelajar-mati-dipukul yang disiarkan pada April 6, 2011 dan juga anda boleh mendapatkan kesah lengkap kejadian di sini http://www.ohtidak.com/oh-pelajar-tahun-1-dibelasah-guru-sampai-mati yang disiarkan pada April 4, 2011 yang hanya berpunca dari kejadian hilang atau kecurian RM7 sampai ustaz ini boleh naik syaitan...

Psssttt..hati-hatilah apabila menghantar anak-anak anda kesekolah Pas.. takut dan sedih kejadian ini berulang..!!

by; Mohd Noor FB

TC: buat baik di balas baik, ingatlah...

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC