Wednesday, February 6, 2013

Doktor Gatal bagi GADJET SEKS untuk redakan sakit bahu pesakit. Pelik Tu.

Entah apa maksudnya, yang jelas pesakit wanita ini merasa terhina. Maksud hati mendapatkan petua untuk mengurangkan rasa sakit di bahunya, si doktor justeru memberi sex toys jenis dildo.

Seperti diberitakan surat khabar tempatan, Dalarnas tidning, pesakit wanita itu awalnya merasa senang. Di doktor menawarkannya berubat di rumah berbanding harus mendatangi klinik.

Lebih-lebih, doktor yang tak disebutkan namanya itu menawarkan rawatan percuma kepada pesakit. "Aku sangat senang kerana dia begitu perhatian dan kelihatan sangat ingin membantu," ucap si pesakit itu.

Begitu mendatangi rumah doktor, dia lantas menceritakan keluhannya seputar bahunya yang terasa sakit. Bukannya mendapatkan rawatan, si doktor justeru memberikannya dildo (alat yang menyerupai kelamin lelaki).

"Melihat reaksinya yang terkejut, si doktor malah bertanya apakah warna dildonya kurang berkenan. Dia kata masih ada dildo warna biru atau merah muda, "ceritanya lagi.

Urusan tak berhenti sampai di situ. Si doktor itu terus menghubungi wanita tersebut melalui e-mel dan telefon. Parahnya lagi, si doktor menyarankan kembali ke rumahnya, kalau perlu bawa teman!

Akhirnya ibubapa pesakit itu bertindak dan melaporkan kejadian tersebut ke klinik tempat doktor itu bekerja. Tak perlu waktu lama bagi klinik itu untuk memecat doktor mesum tersebut.

* Sumber tribunnews.com


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC