Thursday, February 7, 2013

PANAS - CERITA SKANDAL BARU MAT SABU MELETOP. SEKSI GADIS TU!!!

Semalam MI ada keluarkan isu tentang pendedahan yang bakal dibuat oleh anak Normah terhadap Mat Sabu. Dalam banyak-banyak respon yang MI terima, rupa-rupanya ada satu sumber yang paling dekat dengan Normah yang menjadi tanda tanya kepada penulis.

Heboh diperkatakan sejurus Mat Sabu dan Normah ditangkap di Hotel Perdana, Mat Sabu berikrar akan mengambil Normah sebagai isteri keduanya. Dan itulah juga yang dicanang oleh Pas bahawa Mat Sabu sanggup bertanggungjawab atas apa yang telah dilakukan.

Itu sumber dari pihak Mat Sabu dan Pas. Tapi bagaimana sumber yang penulis katakan tadi iaitu sumber paling rapat dengan Normah?

Benarkah Normah kini dan masih lagi menjadi isteri Mat sabu? Atau, benarkah Mat Sabu telah pun menceraikan Normah? Atau pun, benarkah Mat Sabu bak kata pepatah, habis madu sepah dibuang?

Persoalan diatas penting untuk dijawab oleh Mat Sabu memandangkan sumber rapat mengatakan yang beliau tidak pernah menikahi Normah. Kalau betullah apa yang dikatakan oleh sumber berkenaan, tak tahulah nak kata apa lagi kat Mat Sabu...natang sungguh.

Penulis bersama kenalan rapat Normah akan mendapatkan pengakuan dari mulut Normah sendiri tentang statusnya dengan Mat Sabu. Mengapa setelah sekian lama memadu kasih, Normah dibuang begitu saja. 

Dahlah diceraikan oleh suaminya, Bukhari, hilang tempat bergantung. Kini, janji Mat Sabu untuk menjadikannya isteri nyata palsu. Kesian Normah diperlakukan seperti tebu yang hanya dihisap manisnya. 

Mat Sabu perosak dan peruntuh rumahtangga orang. Kehadiran beliau membuatkan suasana kacau bilau dan porak peranda, bukannya menjadi perantara ke arah penyatuan tapi lebih menjurus kepada perpecahan dan keruntuhan.

Pun begitu timbul persoalan semasa kes Mat Sabu dihadapkan ke mahkamah, mengapa si suami diam membisu tak terkata sebagai salah seorang saksi? 

Apakah dia sendiri yang merelakan perlakuan sumbang Mat Sabu sehingga tiada kenyataan dari mulutnya? Atau, mungkinkah beliau telah diberikan sejumlah wang yang banyak agar tidak memberikan keterangan melainkan lafaz cerai terhadap isterinya?

Memang benar Mat Sabu telah ditumbuk oleh Bukhari di bilik hotel, tapi tumbukan tersebut tidak berbaloi kalau nak dibandingkan perbuatan Mat Sabu yang jijik terhadap isterinya. 

Paling tidak pun jadilah seorang saksi yang bertanggungjawab. Bukan apa, penulis rasakan jika segala perbuatan terkutuk Mat Sabu hanya boleh ditutup dengan sogokkan, dikhuatiri lebih ramai lagi para isteri orang terutamanya dikalangan isteri ahli Pas yang bakal menjadi mangsa nafsu serakah Mat Sabu.

Sebenarnya banyak persoalan yang boleh ditimbulkan dalam kes skandal Mat Sabu dengan Normah yang semuanya menjurus kepada permasalahan...betulke? 

Tak kanlah? Merepeklah?. Itu belum lagi kes Mat Sabu dengan seorang guru sekolah rendah yang juga isteri orang yang bernama Cikgu 'S'. - seterusnya...

Ps: Huh! Macam - macam betul masalah Si Mat Syabun ni rupanya ye. Patut la dia tak nak bertanding dalam PRU yang akan datang!!!

Aku cedok copy teruih dari semuthitam blog


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. --> Komik Hentai <--

    Yang suka Komik HENTAI.. download aja langsung kesini.. UPDATE HARIAN

    http://small-manga.blogspot.com

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC