Thursday, March 14, 2013

UPDATES #LahadDatu - BUKAN MATI SYAHID!!! : KATA NIK AZIZ PADA PEJUANG YG TERKORBAN. Mangkuk Orang Tua Ni.

Negara kehilangan ramai anggota keselamatan apabila terkorban bertempur menentang musuh negara. Ada yang dibunuh dengan kejam hingga kepala dipenggal,mata dicungkil keluar,otak dikeluarkan dan ada ditembak dibahagian muka.

Anggota keselamatan ini berjuang mempertahankan kedaulatan negara demi bangsa,agama dan negara,Sehingga sekarang tidak ada seekor pun khawarij PAS tampil kehadapan menyatakan kematian para pejuang ini adalah syahid....

Apa yang menariknya,Nik Aziz mursidol Am memerangkap wali besar PAS awal awal lagi mengistiharkan ahli PAS yang pangkah sudah dijanjikan tempat mereka di syurga nanti. Dengan hanya bermodalkan kertas undi sesiapa pun layak untuk menjadi penghuni syurga asalkan pangkah kepada PAS DAP atau PKR.

Begitu juga dengan amanat Hadi, beliau sehingga sekarang masih berpegang teguh dengan amanat yang diberikan kepada ahli PAS hinggakan masih ada beranggapan lawan Umno adalah satu tuntutan agama .

Hingga tercetusnya insiden Memali kesemuanya diistiharkan syahid walaupun pada ketika itu mereka menentang kerajaan.

Adakah syahid hanya akan sah jika menjadi ahli PAS atau penjilat tegar DAP...?? Kenapa Nik Aziz tak berani beri fatwa anggota keselamatan yang gugur terkorban adalah syahid? Adakah ini semua diambil perkiraan politik...?

Nik Aziz dan khawarij PAS awal awal lagi angkat Mat Indera sebegai pejuang kemerdekaan bersama sekumpulan komunis. Kumpulan komunis yang tidak ada agama juga diberikan tempat yang cukup mulia dihati PAS. Habis dijaja diseluruh negara berkempen Komunis pejuang kemerdekaan.

Berkarung karung duit di kutip sambil bertakbir....!

Copy paste terus dari: http://medan-info-kita.blogspot.com/2013/03/updates-lahad-datu-nik-aziz-kata.html?m=1



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC