Monday, February 25, 2013

Apa Hal Pulak Tu Pak Haji Oiiii.

Apa la gunanya Pak Berahim tu nak memalukan Si Ketua penipu ni yek? Si Ketua Penipu tu bukannya ada kemaluan pun. Semua tu dah lama dah hilangnya.

Sejak Si Ketua Penipu tu dilucutkan jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri lagi, kemaluan dia dah hilang. Habis dia gadai kat Chinadoll.

Jadi, buat apa Pak Berahim nak memalukan dia depan orang ramai? Lagi pun, bukan orang kat Malaysia ni je yang tau. Malah, satu dunia pun dah mengakuinya.

Si Ketua Penipu tu TAK LAYAK JADI PERDANA MENTERI!!! Itu memang dah pasti. Tinggal lagi, puak - puak Parti Angguk Saja macam Pak Berahim ni je yang tak de telor.

Benda semudah itu pun diorang takut nak akui, macam mana diorang nak jadi pejuang - pejuang Islam yang mahu menegakan Kebenaran. Buat mengabihkan masa. Tak mendatangkan faedah lansung. Jangan la jadi munafik pulak!!!

PAS hari ini menegaskan persoalan siapa menjadi Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat menawan Putrajaya banyak bergantung kepada parti mana memenangi jumlah kerusi paling tinggi pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13). 

Ketua Penerangan PAS Tuan Ibrahim Tuan Man mengesahkan PAS belum memberi persetujuan kepada mana-mana individu untuk dilantik menjadi PM jika PRU memihak kepada Pakatan Rakyat. 

"Saya lihat calon perdana menteri ini kita bagi PAS lawan dululah... bila kita menang kita boleh bincang siapa perdana menteri. Macam kita nak bagi keuntungan kambing, kambing pun tak bela lagi jadi tak tahu mana nak untung. 

"Tapi secara konsensus kita bersama ketiga-tiga parti, perkara besar kita putuskan bersama. Secara umumnya rakyat tahu kalau Pakatan Rakyat menang tentulah yang mendominasi kerusi paling banyak itulah biasanya jadi pimpinan..bergantung kepada keputusan," katanya dalam program soal jawab Maqasid syariah anjuran Antarapos. 
Kenyataan pemimpin PAS itu dibuat pada ambang Konvensyen Pakatan Rakyat hari ini untuk melancarkan manifesto pembangkang dengan PRU dijangka diadakan dalam beberapa minggu sahaja lagi. 

Konvesyen sehari itu dilihat sebagai pentas untuk menunjukkan kesepakatan pembangkang dan untuk Ketua Penasihat Datuk Seri Anwar Ibrahim menengahkan dirinya sebagai calon Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat menawan Putrajaya. 
Anwar mempunyai sokongan bulat DAP namun sokongan daripada PAS untuk mengisi jawatan tertinggi kerajaan masih samar-samar. 

Dua minggu lalu, Utusan Malaysia melaporkan beberapa ahli Majlis Syura Ulama PAS bermesyuarat secara tertutup menolak Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon perdana menteri. 
Memetik sumber akhbar berkenaan, sebahagian besar ahli PAS tidak mahu Ketua Umum PKR itu dicalonkan jawatan berkenaan.


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

2 comments:

  1. Free Download HENTAI, ECCHI, CARTOON.

    just Click http://small-manga.blogspot.com

    UPDATE DAILY!

    ReplyDelete
  2. Ass Wr Wb, Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini RISWANTO AKIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU YOSHI yg dari singapur tentan Pesugihan KYAI ZYEH MAULANA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk menarik dana Hibah Melalui ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti dan mendapat hasil tarikan RM.347.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan mobil walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada KYAI ZYEH MAULANA dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon di 085298275599 Untuk yg di luar indon telefon di +6285298275599,Atau KLIK DISINI
    saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui KYAI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI,
    KEAMPUHAN ZIKIR KYAI ZYEH MAULANA
    1.Penarikan Dana Hibah Melalui Bank Ghaib
    2.Penarikan Uang Melalui Mustika
    3.Ritual Angka Tembus Togel/Lotrey
    4.Jimat Pelaris
    5.Perintah Tuyul
    Dan Masih Banyak Lagi, KYAI ZYEH MAULANA Banyah Dikenal Oleh Kalangan Pejabat, Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC