Sunday, January 20, 2013

'BUANG AYAQ' Di Pusat Urut Sekitar Kedah. Siapa Yang Menjaga Mereka.

Dimana pemuda PAS dalam isu ini. Dimana exco terlibat dalam memerangi pusat-pusat urut yang sekarang ini tumbuh bak cendawan di kedah. Detaktif Conan telah sempat 'terjah' ke port-port maksiat ini bagi membuktikannya. Tapi bukti kami hanya dengan kata-kata kerana tiada gambar dan video yang boleh dibuat bukti kerana jika bukti video pun puak-puak PAS ni bukannya nak percaya. X gitu orang-orang PAS.?

Istilah 'buang ayaq' di pusat-pusat urut ini sememangnya wujud kerana kesemua pusat urut yang dimasuki oleh detaktif conan memang ada 'servis' itu...Jika pandai ayat semasa mengurut aksi yang lebih panas pun boleh dapat asalkan memberi sedikit 'tips' kepada tukang urut yang rata-rata ialah dari keturunan siam, cina dan ada beberapa orang melayu.

Ada juga beberapa 'tukang urut' ini memberi tahu mereka juga ada menyediakan khidmat seks kepada pelanggan tetapi ianya mesti dibuat di hotel atau tempat lain kerana jika ditempat kerja agak sukar kerana hanya berdindingkan langsir. TETAPI setiap pelanggan yang ingin 'buang ayaq' boleh. Itu seperti 1 benda wajib yang mereka akan lakukan. Bab pengunjung pula sememangnya rata-rata ialah orang melayu beragama ISLAM..

Semakin hari semakin banyak kerosakkan dilakukan oleh pemimpin PAS Kedah? Mereka bukannya tak tahu tentang isu ini tetapi seperti membisukannya sahaja kerana kemungkinan besar tokey tempat-tempat seperti ini ialah kroni mereka dari DApig?.

Sekian dulu untuk bab ini.


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC