Friday, January 18, 2013

Gemparrr.!! PAS Kedah Tawar Seks Di Pusat Karaoke.?!! Lokasi nya.. Alor Star.

Saya ingin bertanya pada PAS Kedah, sejak bila Kerajaan PAS "Sejahtera" Kedah menternak pelacur di Alor Setar? Dah lama ke buat kerja ni? Sejak bila? Sejak ambil alih Kedah dari BN? Inikah maksud disebalik "Sejahtera" PAS Kedah tu?

Nampaknya Pak-Pak Lebai yang selama ni dok mengutuk BN macam-macam tu memang lagi teruk! Dulu masa time BN, takdak pun benda-benda lagu ni. Tak ada pun yang berani buat lagu ni time tu. Jangan harap la boleh bukak benda-benda lagu ni.

Buktinya, masa time BN dulu, hanya ada 2 buah kedai karaoke saja. Itu pun dipantau hebat oleh MAIK. Tapi, bila PAS ambik alih, kedai karaoke dah bertambah jadi 6 buah! Siap ada servis seks pulak tu! La ni siapa yang "thonghuuttt" nih?

Jangan kata saya fitnah. Cuba baca apa yang dilaporkan oleh Kosmo! di sini. Dan saya publishkan sekali berita itu di bawah...

KUALA LUMPUR - Rungutan orang ramai mengenai gelagat wanita warga asing yang bekerja sebagai pegawai perhubungan pelanggan (GRO) yang didakwa turut menawarkan khidmat seks di sebuah pusat karaoke di Kota Setar, Kedah sejak setahun lalu mungkin berakhir apabila 18 pelacur warga asing itu dicekup dalam satu serbuan khas pada Jumaat lalu.

Satu sumber dari Cawangan Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat (D7) berkata, sebelum serbuan pada pukul 11.45 malam polis menerima banyak aduan mengenai kehadiran wanita-wanita berpakaian seksi dan mengenakan solekan tebal berpelesiran dalam premis itu bermula pada waktu petang untuk memancing pelanggan-pelanggan masuk ke pusat hiburan itu.

Kegiatan wanita warga asing itu didakwa orang ramai mengganggu 'persekitaran' di kawasan sekitar selain menjejaskan imej Kota Setar.

Berikutan itu, sumber itu berkata, seramai 20 anggota termasuk 10 pegawai menyerbu pusat hiburan itu dan menahan 18 wanita dipercayai pelacur dan 35 pelanggan yang berada di dalam pusat hiburan itu.

"Ketika serbuan, sebahagian daripada pelacur sedang ghairah melayan pelanggan masing-masing," kata sumber itu ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Sumber itu memberitahu, 18 warga asing yang ditahan melibatkan seorang warga Myanmar dan 17 lagi wanita China masing-masing berusia 20 hingga 30-an.

Ujian saringan air kencing yang dilakukan terhadap 35 pelanggan berusia antara 23 hingga 58 tahun yang ditahan mendapati sepuluh daripada mereka positif dadah.

Wanita warga asing didakwa menawarkan khidmat seks kepada pelanggannya dengan mengenakan bayaran RM45 sejam.

"Pelacur boleh dibawa pulang ke rumah atau dibawa ke hotel untuk khidmat seks.

"Malah pelanggan juga boleh menggunakan bilik di pusat karaoke untuk mendapat khidmat seks," katanya dengan memberitahu pusat karaoke itu mempunyai 14 buah bilik.

Difahamkan, premis tersebut telah diserbu dua kali oleh polis.

Pusat hiburan itu mempunyai lesen dan ia dimiliki seorang penduduk tempatan.


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC