Wednesday, January 23, 2013

EKSLUSIF HOT - Lagi YB Pas Main Isteri Orang. Panas Berapi.

PEMIMPIN PAS selalu dianggap sebagai pemimpin yang maksum dengan berimejkan jubah, serban & kopiah. Mereka dipatuh, dipuja bagaikan tidak ada pemimpin dari parti lain yang boleh dipercayai melainkan dari Parti PAS.

Tetapi malang bagi seorang penyokong tegar PAS apabila dia telah dikhianati oleh seorang YB dari parti yang dianuti sekian lama di Kuala Terengganu. Beliau mendakwa berasa teramat sedih & menderita apabila ISTERINYA DIRAMPAS OLEH SEORANG YANG BERHORMAT ADUN YANG BEGITU DISANJUNG SELAMA INI.

Kisah bermula apabila isterinya ditawarkan untuk menjaga isteri  YB PAS Adun ini  yang ketika itu sedang sakit kerana komplikasi penyakit darah tinggi.

Selama 6 bulan isterinya berulang alik dari rumahnya di Kg Bukit Kecil ke rumah YB PAS Adun tersebut bagi menjaga isterinya. Kadang-kadang isterinya akan ke rumah YB tersebut  pada waktu malam .Dia sebagai suami tidak pernah mencurigai isterinya kerana dia percayakan isterinya. Lagipun seorang YB  dari parti yang memperjuangkan Islam tidak akan mengkhianatinya.

Dia mula syak sesuatu yang tidak kena apabila isterinya masih juga ke rumah YB tersebut walaupun isteri YB berkenaan telah meninggal dunia.Apabila ragu,curiga dan syak wasangka menguasai fikiran, dia mula bertanya kenapa isterinya masih ke rumah YB. Isterinya pula memberikan berbagai alasan. Mereka bergaduh kerana hal ini. Kejadian tersebut berlarutan sehingga beberapa bulan.

Apa yang lebih menyedihkan ialah apabila dia diberitahu orang kampung, YB tersebut pernah dilihat berada di rumah mereka di Bukit Kecil bersama isterinya ketika dia tiada di rumah.

Keadaan rumahtangga mereka meruncing apabila isterinya meminta cerai tetapi dia tetap bertahan dan bersabar kerana dia masih sayangkan isterinya ketika itu.

Namun sebagai jalan terakhir, isterinya menuntut fasakh di mahkamah. Kerana tidak mahu menanggung dosa, dia telah menceraikan isterinya. 

Akhirnya terbukti apabila selepas setengah tahun kemudian isterinya telah berkahwin dengan YB tersebut, sehingga kini dia merasa amat terhina dengan perbuatan itu serta merasa teramat aib dengan masyarakat.

Kredit to dan lagi berita di: http://mediauruk.blogspot.com/2013/01/hot-kantoi-lagi-yb-pas-main-isteri-orang.html?m=1


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC