Wednesday, January 16, 2013

PANAS - VIDEO WANITA DIRASUK SEHINGGA MEMBOGELKAN DIRI DI KENDURI TERSEBAR DI #FACEBOOK

Suara sumbang.., tingkah laku lagiii sumbanggg... Bini sapalah agaknya ni ye?? Gua yakin.., confirm laki dia bagi penampor kalau tahu bini dia buat perangai macam tu kat rumah kenduri..

Video ni dah meluas tersebar dalam Fesbuk... Ramai yang tak selesa dengan perlakuan pompuan dalam video ni yang menyanyi sampai tak perdulikan orang sekeliling..

Bukan tak boleh nak berkaraoke beb.., tapi agak-agaklah.. Dah la umur separuh abad.., bertudung pulak tu.., elok sangat ke menyanyi terkinja-kinja macam tu?

Patutnya tunjuk teladan baik pada anak-anak muda yang ada di majlis tersebut.., bukannya buat perangai lebih pada orang mabuk air ketum!

Apapun, gua doakan supaya sipelaku dalam video ni insaf serta sedar tentang kelakuan yang beliau lakukan..

Dan gua harap semoga video ni dapat dijadikan pengajaran oleh pompuan-pompuan yang kaki karaoke dirumah kenduri diluar sana ye..

Enjoy tu enjoy jugak beb.., tapi attitude kena jaga jugak..

Video disini: http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2013/01/18sg-wanita-bertudung-kena-rasuk-hantu.html?m=1


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

2 comments:

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC