Friday, February 22, 2013

UMNO TAKKAN TOLONG DIKUBUR NANTI.. - OSTAZAH EBBI

Wahai penyokong-penyokong Umno!!! Menurut fatwa terbaru dari Ostazah Ebbi.., janganlah korang semua sokong Umno sebab Umno takkan tolong korang masa dalam kubur nanti..

Fatwa Ebbi lagi.., korang sepatutnya jangan kata Umno bagi bantuan kat korang dan jangan kenang segala jasa Umno sebab semuanya yang korang dapat tu adalah dari Tuhan..

So lepas ni.., korang sokonglah Pas kerana mungkin Ebbi nak kata Pas akan melawat korang dalam kubur bila korang mati nanti ye..

Dan bagilah undi pada Pas sebab menurut maksud tersirat dari Ostazah Ebbi, hanya dengan doa Pok Nik Ajis saja yang membolehkan Malaysia ni makmur..


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

2 comments:

  1. Terdapat satu kisah benar ada seorang ahli PAS meninggal dunia dinegeri pantai timur dan selepas dikebumikan dan ditalkinkan Imam yang menalkinkan jenazah tersebut telah pergi dan memegang nisan. Sungguh memeranjatkan apabila beliau berkata "Jangan soal banyak2 arwah ni, kerana dia adalah ahli PAS dan ahli syurga". Kita yang ada akal fikiran renung2kanlah.

    ReplyDelete
  2. janda kalau dah meroyan susah nak kawal.PAS pun tak boleh nak kontrol dia ni.

    sebab itu kalau ilmu agama langsung tak ada jangan cuba-cuba nak tunjuk pandai kerana ini akan mengakibatkan penyakit gila iseng.jangan sekali-kali memutarkan hukum allah kalau hukum pun tak faham nanti akan jadi macam janda yang seorang ni.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC