Tuesday, December 25, 2012

CANGGIH KELANTAN - ORDER PELACUR KAT KEDAI KOPI. NIK AZIZ MELINGKOP.

Ni baru laaa canggih...sama ngan Moto "Pelanggan diUTAMAkan"...

Tak payah susah payah BUAT "Border Pass"...tak payah guna Passport Antarabangsa"..atau kalau dah masuk tuu tak payah Bonceng Motor nak gi Hotel Marina, Hotel Genting atau maner maner...Lorong Babi pun tak payah pegi....Kakakakakaka

Keselesaan diberikan kepada mereka yang berhijrah keNegeri Serambi Mekah dibawah Kepimpinan Ulamak dan berPanji panji Bulan dan berwarna Hijau...warna Syurga tuuu...!!!

Meh kite baca kat bawah neeeeeeh....!!!

KOTA BHARU

Sumber Sinar Harian 

Ibu ayam kini semakin licik menjalankan 'perniagaan' mendapatkan pelanggan seks mereka dengan mengubah taktik terbarunya supaya pergerakannya sukar dijejaki pihak berkuasa.

Dilaporkan sekarang ini, ibu-ibu ayam tidak lagi menunggu di kawasan terbuka untuk mencari pelanggan tetapi secara mobile di mana mereka hanya perlu ke kedai-kedai tertentu dengan menunjukkan gambar 'wanita-wanita' yang berada di bawah jagaan menerusi telefon bimbitnya sebelum ditempah.

Pendedahan berkenaan dibuat oleh Bahagian Penguatkuasaan Majlis Perbandaran Kota Bharu Bandaraya Islam (MPKB-BRI), yang mendapati ibu ayam terbabit akan menuju ke kedai-kedai tertentu dan 'persetujuan' akan dibuat individu berkenaan apabila melihat gambar-gambar menarik tersebut.

Dengan persetujuan harga yang ditetapkan dan wanita pilihan sudah ditempah, mereka akan mengaturkan perjumpaan untuk pasangan terbabit melangsaikan gelora nafsu masing-masing di lokasi yang difikirkan selamat daripada dicekup pihak berkuasa.Demi memuaskan nafsu, ada di antara pelacur yang ditempah oleh pelanggan yang sengkek ini sanggup memilih kawasan hutan untuk tujuan tersebut walaupun dalam suasana gelap dan dipenuhi sarang nyamuk.


Ini terbukti dengan penemuan kondom terpakai, tisu dan pelbagai lagi barangan lain di dalam kebun pisang serta hutan di sebuah penempatan di bandar ini ketika Operasi Cegah Maksiat yang dilakukan baru-baru ini.


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. Ish ish susah betoi ibu ayam dan anak ayam nak cari makan dikelantan sampai kena masuk hutan untuk "beroperasi"

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC