Sunday, December 30, 2012

GADIS NAMPAK LURAH DIPERKOSA & DILIWAT SEKUMPULAN BINATANG DI KEDAH. OSTAT ZIZAN MASIH NGANGA.

Peristiwa ngeri ini telah berlaku di Kuala Lumpur ke atas beberapa orang wanita yang malang dan hanya seorang daripada mereka yang berani tampil ke hadapan untuk membuat laporan. Oleh itu, pihak kami ingin menghebahkan salah satu taktik baru yang digunakan oleh binatang-binatang bagi memperdaya kaum wanita.

Juliana (bukan nama sebenar) meninggalkan pejabat agak lewat pada hari itu dan waktu itu, hari telah hampir malam. Ketika berjalan keluar, Juliana terserempak dengan seorang kanak-kanak sedang menangis di tepi jalan. Di atas sifat belas kasihan, dia menghampiri budak itu dan bertanya namanya dan kenapa dia keseorangan sedangkan hari telah hampir malam. Aiman (bukan nama sebenar) pun memperkenalkan dirinya dan menyatakan yang dia telah tersesat dan memohon agar dihantar balik ke rumahnya.

Kemudian Aiman menghulurkan sekeping kertas yang tertera satu alamat dan mendakwa di situ adalah rumahnya. Juliana yang berhati mulia dan tanpa sebarang keraguan terus membawa Aiman untuk dihantar ke alamat berkenaan.

Setelah hampir setengah jam Juliana mencari alamat tersebut, akhirnya dia berjaya menemuinya dan ternyata ada sebuah rumah di situ. Tanpa berlengah lagi, Juliana pun menekan loceng pintu untuk memanggil sesiapa yang berada di dalam rumah tersebut.

Tetapi dengan tidak diduga, Juliana bagaikan tersentak apabila jarinya bersentuhan dengan butang loceng rumah tersebut. Pandangannya seakan berpinar-pinar dan tubuhnya menjadi kaku secara tiba-tiba. Juliana terus rebah dan tidak sedarkan diri.

Juliana hanya tersedar pada keesokan harinya dalam keadaan tanpa seurat benang, kemaluan dan duburnya terasa amat sakit. Juliana benar-benar takut, lantas diperhatikan sekeliling tempat itu, ianya sebuah rumah kosong yang seperti telah ditinggalkan. Juliana bertambah terkejut apabila mendapati beberapa keping kondom dan banyak kesan air mani yang bertaburan di atas lantai.
Kedah Lanie, Kedahlanie, Kedah Online, Kedahonline - kisah nyata & gambar-gambar gadis melayu dirogol diliwat beramai-ramai

Jumlah kondom yang didapati adalah melebihi 20 keping dan rumah kosong tersebut berada di kawasan bukit yang agak sunyi. Fikiran Juliana semakin berkecamuk, ternyata dirinya telah dikendurikan oleh ramai binatang dalam keadaan tidak sedar.

Taktik yang digunakan oleh binatang-binatang ini adalah mengumpan mangsa dengan kanak-kanak dan mengalirkan elektrik berkuasa tinggi ke butang loceng. Jika tuan/puan menghadapi sebarang keadaan yang mencurigakan, sebaiknya serahkan situasi tersebut kepada pihak polis. Inilah masa sebenar untuk menggunakan talian 999


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

2 comments:

  1. klik untuk baca kumpulan cerita lucah malaysia selengkapnya :



    http://abgmelayu.sextgem.com >> Abg Melayu area 18+



    http://awekmelayu.sextgem.com >> Awek Melayu area 18+



    http://bogel.sextgem.com >> Gambar Bogel area 18+



    http://cerita-ceritalucah.sextgem.com >> Cerita Lucah area 18+



    http://ceritadewasasubcy9.sextgem.com >> Cerita Dewasa Indonesia area 18+



    http://ceritalucahcikgu.sextgem.com >> Lucah Cikgu area 18+



    http://ceritalucahmalaysia.sextgem.com >> Lucah Malaysia area 18+



    http://ceritalucahmelayu.sextgem.com >> Cerita Lucah Melayu area 18+



    http://cerpenlucah.xtgem.com >> Cerpen Lucah area 18+



    http://cite-lucah.sextgem.com >> Cite Lucah area 18+



    http://gaystories.sextgem.com >> Gay english area 18 +



    http://lucahku69.sextgem.com >> Lucahku 69 area 18+



    http://lucahteruk.sextgem.com >> Lucah Teruk area 18+



    http://melayulucah.sextgem.com >> MelayuLucah  area 18+



    http://serilucah.xtgem.com >> Lucah Seri area 18+



    http://updatecerita.sextgem.com >> Update area 18+



    http://videodownload.sextgem.com >> Download video XXX area 18+

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC