Tuesday, December 18, 2012

LIVE @hmetromy PEROMPAK ROGOL WANITA HAMIL DI DEPAN SUAMI. SADIS.

Suspek-suspek itu yang disyaki sebagai perompak yang cuba memecah masuk rumah mangsa semasa pasangan suami isteri sedang menonton televisyen sebelum mereka mendengar bunyi bising di luar kediaman.

Suami mangsa yang berusia 39 tahun kemudian pergi meninjau keadaan dan terserempak dengan tiga lelaki berkulit gelap, salah seorangnya berketurunan Asia yang memakai topeng muka berada di pintu masuk rumah itu.

Suspek-suspek mengacu sepucuk pistol ke kepala lelaki itu sebelum meminta kunci sebuah kereta Audi, komputer riba, telefon bimbit dan wang tunai mangsa.

Salah seorang suspek membawa mangsa wanita berumur 33 tahun yang sarat hamil tujuh bulan ke bilik tidur sebelum memaksanya melakukan seks oral yang kemudian dirujuk sebagai rogol.

Polis menyatakan suami mangsa sempat merayu kepada perompak itu dengan menjerit: "Dia sedang mengandung, lepaskanlah dia dan beritahu saya apa yang kamu mahu."

Namun suspek tersebut memukul lelaki itu dengan pistol manakala wanita berkenaan mengalami trauma berikutan serangan seksual yang berlaku di dalam rumahnya sendiri.

Dua lelaki yang wajahnya dirakamkan oleh imej litar kamera tertutup (CCTV) kini diburu polis bagi membantu siasatan. – Agensi


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

3 comments:

  1. Niat untuk menyampaikan maklumat tu dah bagus. tp biarlah maklumat yang ada nilai..berita mcm ni, sekadar untuk tatapan sahaja..tidak menyatakan lokasi, bila kejadian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua,
      Sengaja ingin menulis sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang kesulitan masalah keuangan
      Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar 1M saya stres hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu dengan MBAH SORE, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi MBAH SORE kata pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan penarikan uang gaib 5Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada. Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya sering
      menyarankan untuk menghubungi MBAH SORE di 085-256-133-981 - situsnya agar di berikan arahan. Jarak jauh juga bisa, saya sendiri dulu hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sama baik, jika ingin seperti saya coba hubungi MBAH SORE pasti akan men bantu anda - atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih. PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI, MBAH JUGA MEMBANTU DALAM MASALAH ANGKA TOGEL 3D 4D 5D 6D 7D

      Delete
  2. LONDON – Polis Britain menawarkan ganjaran sehingga £20,000 (RM111,300) untuk menangkap tiga lelaki dipercayai merogol seorang wanita hamil, lapor sebuah akhbar semalam.

    Kejadian itu berlaku di Finsbury Park, utara London pada Mei tahun lalu namun baru didedahkan pihak polis kelmarin atas sebab permintaan daripada pasangan suami isteri terbabit.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC