Thursday, January 3, 2013

Akibat Layu Dipujuk Rayu, Kerani Hamil Anak Lelaki Negro. @hmetromy @SinarOnline #SingleBecause

Anak dara melayu ni kalau dengan barang import, bukan main lagi dorang bangga.. Kononnya hebat sangat kalau boleh pakai barangan import tu, tapi akhirnya, diri sendiri merana..

Gua selalu jugak nampak anak dara melayu berkepit dengan Mat Negro ni di area Subang dan Damansara.. Entah apa yang dorang gila sangat dengan awang hitam tu..

Nak kata hensem, hanya orang buta je kot yang tak tahu rupa negro tu.. Mungkin anak dara melayu laparkan 'belalai gajah' kot..? Sebab tu cari negro..Makin teruk anak dara melayu sekarang.. 

Apa lah nak jadi di masa depan...Metro melaporkan.., terpedaya dengan janji manis Awang Hitam, seorang kerani sanggup menyerahkan mahkota wanitanya dan kini ditinggalkan selepas didapati sudah berbadan dua.

Difahamkan, wanita berusia 30 tahun itu mengenali teman lelakinya yang juga warga Nigeria melalui laman sembang sosial sejak Januari lalu sebelum perkenalan mereka bertukar kepada hubungan cinta. 

Sumber polis berkata, wanita itu pada mulanya kurang percaya dengan kata-kata lelaki terbabit, namun selepas berjanji dan dipujuk untuk berkahwin selain mengaku tidak mempunyai teman wanita, mangsa menjadi 'layu' dan termakan kata-kata lelaki itu. 

"Mangsa mengenali teman lelakinya itu sejak Januari lalu, sebelum melakukan hubungan seks lebih 10 kali di rumah mangsa dan juga di rumah lelaki itu."Lelaki berkenaan bukan saja meminta mangsa mengadakan hubungan seks dengannya pada waktu biasa malah juga ketika datang haid," katanya.


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. --> Komik Hentai <--

    Yang suka Komik HENTAI.. download aja langsung kesini.. UPDATE HARIAN

    http://small-manga.blogspot.com

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC