Wednesday, January 9, 2013

HOT - BLOGER PRO BN BUDAK BENTENG DIKHUATIRI MENGHISAP DADAH!!!

Pertemuan julung-julung kalinya di Ipoh malam tadi bersama-sama rakan Perak CyberTroopers di sebuah lokasi rahsia amat di tunggu TC. Mana taknya, jarang benor kami berjumpa sebegini yang ada hanya cit chat di alam maya.

Gelak tawa rakan2 amat menerujakan antara kami bloggers PCT bagaikan telah berkawan berpuluhan tahun. Itu lah semangat PCT yang bersemi dalam kumpulan ini.

Sekupangduas, angkatan pemikir, kamuntingcentral, daengselili, budak sri kinta, aktivis kepayang jr, anak jati malaya93, kinta menjerit, mamak-cyber, minah brutal8, kucing mencakau dan ramai lagi bloggers yang banyak benor TC nak tulis masing masing bersemangat menceritakan hal kawasan masing-masing. Sempoi sangat-sangat.

Yang menjadi persoalan nya adalah budak benteng. Rileks je komer ye. Stimmmmm je gaya nye. Cer kita ushar blog beliau kat http://budakbenteng.blogspot.com/

Hahahaha. Tak de isu pun bro, acah-acah aje. Tapi rokok elektronik yang bro sedut tu sempoi.

Udah nampak macam PENAGIH TEGAR MODEN pun ada TC tengok. Heehehhehehe. Ada jugak cadang-cadang nak beli jugak cuma kekurangan modal je.

Apapun, kalau sesapa yang berminat untuk membeli rokok elektronik yang macam blogers budak benteng hisap tu, tolong-tolong la pengiklan berbayar TC ye ataupun roger je bro budak benteng untuk mendapatkan e-cigar tersebut. (IKLAN diruangan kiri, atas sekali).

TC: PERGHHHHH.. Satu program bapak punya besar bakal di laksanakan oleh PCT dalam bulan Februari. Tunggguuuuuuuuuu..

Bak kata budakbenteng: JOM KITA BERBOOSTER, teman copy paste aje post komer.. Hahahahahaha



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

5 comments:

  1. baru perasan... blog gua xde dlm list bro... mohon pautkan..
    budaksrikinta.blogspot.com
    terima kasih..

    ReplyDelete
  2. bab booster ni wa tak jamin lu org tanggung sendiri...hehehe

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC