Tuesday, February 12, 2013

CINA BABI TUNJUK FUcK KAT RAJA PERMAISURI AGONG GILA S3KS. BANGKAI.

Maklumat yang baru gua terima mengatakan, cina bangsat lagi celaka penyokong DAP yang menunjukkan isyarat lucah pada DYMM Permaisuri Agong di Penang kelmarin, berhasrat memohon maaf diatas kesilapan tersebut.

Katanya, dia tak bermaksud untuk menghina DYMM Permaisuri Agong sebaliknya dia mendakwa berada didalam keadaan tertekan dan marah pada masa kejadian.

Dan menurut info, cina celaka tu menyesal diatas perbuatan tersebut dan berharap rakyat Malaysia dapat memaafkan dia seikhlas hati..

Gua sebenarnya dah muak dengar benda macam ni beb!! Kaum kafir bermata sepet dinegara kita ni memang kurang ajar dan sangat celaka mengalahkan Israel!!

Dorang pernah maki bangsa melayu.., dorang pernah maki agama Islam.., dorang pernah maki pemimpin Islam dalam negara.., dan dorang juga bukan sekali dua hina Sultan dan Raja-Raja Melayu beb!!

Dan selepas dorang sesuka hati mak bapak dia maki sini sana.., dorang dengan selamba suruh melayu-melayu dalam negara ni maafkan dorang.. Biasalahhh.., dorang tahu melayu-melayu dalam negara ni memang lembik dan tak berani buat apa-apa!!

Gua yakin, kalau melayu-melayu yang ada kuasa diatas sana buat perangai bacul dan penakut mengalahkan pondan untuk ambil tindakan terhadap provokasi cina-cina bangsat di Tanah Melayu ni, satu hari nanti bangsa melayu akan dihalau keluar dari negara ni macam ANJING KURAP!!


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

2 comments:

  1. Penjelasan bloger ini perlu dijadikan iktibar kpd pemimpin2 utama Melayu yg duduk diatas. Bak kata pepatah Melayu, Buat baik tu berpada-pada buat jahat jgn sekali. Majoriti org2 Cina memang pandai berlakun, dpn cakap lain, belakang cakap lain, tu sebab macam mana kerajaan BN membenarkan mereka mengungguli ekonomi negara ini, mereka tetap akan menyokong terutama dap 70 % sudah pasti. Jadi polis perlu ambil tindakan yg tegas kpd org ini, supaya mereka tahu, dimana bumi di pijak disitu langit perlu dijunjung. tindakan tegas perlu dilakukan terhadap sesiapa jua tak kira warna kulit supaya ia menjadi satu pengajaran kpd rakyat negara ini, supaya jgn buat sesuatu ikut suka shj

    ReplyDelete
  2. Maaf blh minta pada semua orang tapi salah tetap salah so PDRM dan Jab Peguam Negara perlu dakwa dia. Ini bkn soal dia Cina ke India ke Mlyu ke or ahli Pakatan ke.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC