Thursday, April 25, 2013

HOT VIDEO: Dedahan Berani Mati WAN AZIZAH DIPELUK LELAKI.

Apa nak jadi ni Abg Non, takkan kerana politik sanggup tengok bini dipeluk orang pulak,  pelik pelik le perangai Anwar ni. 

Tapi apa nak di hairankan, Anwar sendiri pun boleh peluk semua orang tak kira lelaki ke pempuan jadi perkara macam ni kira biasa la kan. 

Tengok je video yang dikeluarkan oleh Datuk Eskay dulu, sedap je dia peluk amoi chinadoll tu. 

Dikhabarkan dari sumber dalam PKR menagtakan Anwar akan bersumpah muhabalah di Permatang Pauh menjelang hari pengundian pada 5hb .

Bang Non dikhabarkan akan bersumpah bahawa beliau bukan individu di dalam video seks China Doll yang didedahkan oleh Dato Shazryl Eskay . Perancangan ini bermula bila Chegubard dah start membikin cerita fitnah bahawa video berkenaan dilakonkan di Thailand yang mirip Anwar di satu ceramah pada malam sebelum hari penamaan calon di Kubang Semang.

Walaupun ia begitu kompleks sekali untuk difahami orang kampung terutama pengundi Permatang Pauh , tapi PKR tetap menggunakan kaedah menipu dalam ceramah untuk membuktikan Anwar tidak bersalah dengan menampilkan alibi , yakni menampilkan individu iras Anwar .

Mengapa ketika hampir PRU13 Anwar baru nak bersumpah dan bukan semasa pendedahan Datuk Eskay ?

Dikhabarkan PKR telah membikin satu video palsu yang menampilkan lelaki lain mirip Anwar bersama China Doll bagi membuktikan video asli Datuk Eskay adalah fitnah jahat . Bila siapnya video palsu , Anwar akan bersumpah bahawa beliau bukan lelaki dalam video ini di depan penyokong tegarnya di Permatang Pauh .

Ini lah plan penipuan PKR menjelang hari-hari terakhir sebelum pengundian . Mereka akan menyalahkan sepenuhnya video asli yang didedahkan Datuk Eskay adalah fitnah kerana Anwar sudah bersumpah guna video palsu .

#Inikalilah Harapan MKP rakyat Permatang Pauh dan seluruh negara tidak lagi tertipu dengan manusia pelbagai wajah ini . Rakyat kali ini di PRU13 bukan lagi boneka sebagaimana PRU12 .

Kalau benar Anwar bukan dalam video didedahkan Datuk Eskay , mengapa tidak disaman saja bekas rakan baiknya ini ??Dengan wartawan yang bertanya Anwar beraniugut nak saman tapi mengapa Datuk Eskay dia tidak berani ???

Copy paste dan video disini: http://matkilaupenang.blogspot.com/2013/04/dedahan-berani-mati-wan-azizah-dipeluk.html?m=1



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC