Monday, April 1, 2013

HOT - Gambar Aksi Seks Nik Aziz Ciptaan UMNO Atau Pakatan Haram Tersebar di #Facebook ?!

Allahhuakbar !! ini saja yang mampu aakj ucapka bila melihat poster foto Nik Aziz sedang melakukan hubungan seks dengan seorang wanita di Mekah.

Foto impose ini sedang rancak dipamirkan dalam medium maya, Facebook sejak dua tiga hari yang lepas. Seperti biasa, penganut taksub totok pakatan haramjadah dengan cepat melontarkan tuduhan bahawa ini 'game' UMNO BN.

Apa yang aakj nampak, ianya merupakan strategi 'over kill' yang melampau yang cuba di sogokkan ke dalam minda pengundi atas pagar. Kononnya UMNO BN sanggup memfitnah sehingga menuduh Nik Aziz, Tuan Guru yang tiada dosa sanggup melakukan perbuatan zina di Kota Suci Mekah.

Kenapa tiba-tiba foto impose aksi 'sang keramat' ini di keluarkan ?

Perasan tak, sejak kebelakangan ini apa cerita yang hangat yang tak mampu ditangkis oleh Ketua Pakatan Haram? Bukan setakat still foto namun video aksi miang melampau Anwar dengan Mahasiswa yang dikatakan berlaku di Hotel Hilton KL mula mempengaruhi penyokong Anwar yang selama ini termakan dengan pengakuan Anwar dan Jijah bahawa mereka difitnah.

Penyokong atas pagar mula percaya, video yang dirakamkan di Hotel Hilton itu memang sah Anwar. Video versi warna dan suara si pelaku aksi terkam itu juga milik Anwar.

Beberapa strategi Anwar dan pasukan cyber troopernya guna untuk mengalihkan pandangan rakyat Malaysia bahawa ini semua kerja UMNO BN tanpa menampakkan bahawa mereka di ambang perpecahan sesama sendiri. Semua strategi mereka GAGAL secara TOTAL !!

Kes Liwat I & II sudah cukup bagi rakyat Malaysia tahu bahawa Anwar memang kaki liwat. Hakim tidak pernah keluarkan kenyataan mahkamah bahawa Anwar tidak bersalah kerana beliau BUKAN meliwat.

Kes Liwat I : Ada hubungan jenis Anwar dengan Azizan namun kerana Azizan lupa tarikh maka Azizan kalah dalam perbicaraan.

Kes Liwat II : Ada berlaku hubungan penetrasi pada dubur mangsa namun kerana bahan bukti atau DNA "rosak" maka Saiful kalah dalam perbicaraan ini. Kes ini masih dalam Rayuan !!

Belum reda kes Liwat II, datang pula video Anwar yang melanggan pelacur cina dengan bayaran RM2800 untuk 8 minit beraksi, Dato Eskay siap bersumpah laknat bahawa beliau yang bawa Anwar malah menemani Anwar sehingga ke ranjang zina namun isteri Anwar, Wan Azizah bersama hanya seorang saja anak perempuan Anwar, mati-matian menyalahkan UMNO BN, jam omega sebagai bahan bukti sampai hari ini masih jadi misteri laci kamar tidur Wan Azizah !

Belum sempat sejuk, masih suam kuku, timbul pula video Anwar bersama Mahasiswa di Hotel Hilton. Kali ini Wan Azizah sudah tak mampu naik pentas ceramah untuk pertahankan Anwar. Perut Anwar kali ini sudah buncit tidak seperti yang dengan pelacur, ketika itu perut Anwar kempis. Wan Azizah keliru ? atau Wan azizah sudah lama tidak melihat batang tubuh Anwar tanpa baju ?

Di saat tak sempat menjawab dan berikan 1001 alasan, tiba-tiba, Setiausaha parti milik Anwar sendiri letupkan cerita, VIDEO SEKS NURUL IZZAH juga ada dan Saifudin Nasution sendiri senyap-senyap menonton video yang d katakan wajahnya tak tumpah seperti anak perempuan Anwar dengan seorang Pensyarah Universiti Tempatan !

Kenapa tiba-tiba orang Anwar ini melenting awal sebelum video yang d katakan mirip wajah saling tak tumpah seperti Nurul Izzah. Kenapa tiba-tiba buat sidang media bercerita tentang video yang hanya beliau saja yang lihat bersama rakan lain ? 

Apakah cerita perpecahan dalam parti milik Anwar sudah tiba d kemuncaknya ?

Siapa dalang yang begitu berkuasa memecahbelahkan Anwar dan Wan Azizah?
Apakah dendam YB Jamban kerana ada orang lain yang dia dendam disebabkan aksi zina dalam jamban antara beliau dan wanita simpanannya pecah lebih awal ?

Bagaikan hujan peluru, bertalu tanpa belas kasihan, datang dari pelbagai arah, samada dari kononnya UMNO dan juga datang dari kem sendiri untuk bunuh sesama sendiri demi kerusi PRU13 !

Dari kebejatan moral  Anwar, anak perempuannya, Menteri Besar Selangor, Exco Selangor, Timbalan Presiden Pas, Timbalan Ketua Menteri, Setiausaha Agung Pas, Wakil Rakyat Pas semuanya mula terasa bahang neraka yang tak mampu mereka tepis lagi. Benarkah atau palsukah video atau foto mereka ini. Aakj tak nak tuduh cuma aakj dengar kisah-kisah sundal mereka ini.

Mana mungkin hubungan seks haram mereka angkara UMNO BN ?
Siapa pasangan zina mereka  ? Ahli UMNO ?

Dalam mereka menepis dan meracun otak rakyat Malaysia, ada yang terbaru, kini melanda pelbagai peringkat kepimpinan dalam pakatan haramjadah.

Terkini, Ketua Penerangan Pkr Merbok dengan kelakuan yang memalukan diri dan anak isteri. Gian melancap dengan rakan Facebook dan akhirnya gambar beliau melancap tersebar ke seluruh dunia ! Angkara siapa ? Siapa yang beraksi dan UMNO juga di persalahkan !! Klik SINI

Khabarnya Ketua Penerangan ini yang juga merangkap jawatan Ahli Majlis Sungai Petani sudah di pecat. Jadi anjing hitam demi nak m=nampakkan bahawa parti mereka telus !

Terbaru, semalam, keluar juga gambar aksi seks dalam bilik mandi yang d katakan aksi Naib Pengerusi Wanita Pkr Penang dengan boy simpanannya pula di dedahkan oleh kawannya sendiri. Kawan dari sama parti !! klik SINI

Yang paling menyedihkan, ada doktrin secara senyap-senyap sedang berlangsung antara dalaman parti :

"..masalah moral hanya masalah kecil, isu zina dan liwat hanyalah isu peribadi, janji, Anwar masih dan tetap berkaliber menjadi ketua kita.."

Pas terpaksa akur demi nak selamatkan kerusi wakil rakyat. Dap sepertibiasa, yang penting mereka kekalkan sebagai dominan dalam ikatan 3 parti yang takut untuk tubuhkan ikatan rasmi antara mereka !!

Kini setelah pelbagai kaedah dan strategi yang pakatan haramjadah gunakan, akhirnya lahirlah FOTO IMPOSE dengan menggunakan nama Nik Aziz sebagai mangsa..kononnya nak tarik simpati rakyat Malaysia bahawa UMNO BN sudah keterlaluan dalam isu pembongkaran Cerita Seks pemimpin pakatan haram.

Pakatan Haram jadah lupa, video dan foto aksi rendah moral tahap binatang yang dipaparkan selama ini bukan Foto Palsu !! 

Tanya Tian Chua, siapa yang buat foto palsu PM dan Altantuya ?
Kenapa Tian Chua mengaku dia yang buat ? bimbang d saman ?

Cuba tanya Tian Chua, foto d atas siapa yang buat ? Hasil kerjatangan tu tak ubah seperti yang PM dan Altantuya !!

Kesian Nik Aziz, terkejut boleh buat dia pitam dan....innalillah...

Kepada Nik Aziz..buatlah solat hajat, minta Allah swt hancurkan siapa saja yang buat gambar ini..!! aminnnn

Dari: http://azmykelanajaya.blogspot.com/2013/04/gambar-aksi-seks-nik-aziz-ciptaan-umno.html?m=1



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. hang mesti macai BE END kan? nih sudah2lah buka aib org.. takut tak terjawab di akhirat kelak.. hang rasa Allah suka ka hang dok post benda2 tak elok kat blog?

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC