Friday, April 12, 2013

HOT - HADI AWANG PENING, NAK BUAT SOLAT HAJAT. TAK MAU TUDUH MUSTAPA. VIDEO HENJUT MUSTAPA INSIDE.

Kuala terengganu: presiden PAS datuk seri abdul hadi awang akan membuat solat hajat utk mencari kebenaran berhubung penyebaran video seks babitkan pemimpin parti itu.


Tanpa menyatakan sama ada beliau percaya atau tidak, individu berkenaan adalah pemimpin pas, abdul hadi berkata, beliau tidak mahu menuduh sesiapa.


Sementara itu, mengenai khabar angin timbalan mursyidul am pas, datuk dr haron din keluar pas, beliau berkata isu itu tidak munasabah.


Ini kerana katanya haron adalah calon pas d perlis.

Kredit to: BH Terengganu


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

3 comments:

  1. ALLAH maha Besar...Buat solat hajat banyak2 dan terimalah hakikat dgn apa yg telah ALLAH tunjukkan....Lepas ni,Pak Mus! bagi menutup kemaluan yg amat sangat,spender yg di pakai tu buatkan jadi kupiah..Utk Pak Hadi..Serban dikepala tu boleh lah dibuat sebagai cawat... camner lah isteri,anak2 dan cucu2 tengok ko Pak Mus..

    ReplyDelete
  2. dulu dulu : sebelum tido basuh kaki
    sekarang : sebelum meniduri chek dulu cctv

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.marilah kita sama sama sembahyangn hajat..jangan tak percaya pada janji Allah..Allah akan tunjukkan..mari kita sama sama sembahyang hajat 40 hari berturut turut..lagi ramai lagi bagus..Allah akan tunjukkan siapa yang benar..jangan lupa pada Allah..Yang benar akan terserlah jua akhirnya..apa yang perlu digusarkkan..percaya pada perancangan Allah saudara semua..Kita yang selalu lupa padanya..tak yakin padanya..tak percaya pada hukumannya didunia ini..Allah akan tunjukkan sejelas jelasnya..Marilah kita semua sembahyang hajat bersungguh sungguh..Masanya telah hampir tiba..siapa yang batil dan siapa yang benar..Allah akan tunjukkan pada kita tak kira siapa kamu pembankang atau pemerintah..

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC