Thursday, April 4, 2013

NIK AZIZ LEBIH RELA SEKONGKOL DENGAN KAFIR DARI ISLAM. Siap Buat Good Kat Harbi Lagi.

Mursyidul Am PAS ini lebih sanggup untuk bersama sama dengan bukan islam sedangkan yang islam beliau sanggup ketepikan semata mata untuk kepentingan politik.

Apa yang diinginkan oleh Nik Aziz sebenarnya? Tidakkah beliau nampak bahawa perkara pertama yang akan dilakukan oleh mereka ialah menidakkan Islam sebagai agama rasmi persekutuan tanah Melayu atau Malaysia?

Secara terang terangan Karpal Singh selaku pengerusi DAP telah menolak islam dengan mengatakan bahawa hudud tidak akan dilaksanakan di negara ini jika pakatan pembangkang memerintah, adakah itu tidak mencukupi sebagai bukti yang boleh membuka mata dan hati beliau sebagai seorang Islam dan seorang pemimpin parti yang mengatakan bahawa mereka memperjuangkan Islam selama ini?

PAS akan mengatakan bahawa UMNI juga berkompromi dengan MCA dan MIC namun satu perkara yang tidak diperkatakan ialah pengagihan kerusi di dalam Barisan Nasional dimana UMNO mendominasi majoriti kerusi yang ada dalam parlimen dan ini sekaligus akan membuatkan suara majoritu itu datangnya dari orang orang melayu tanpa menolak suara bukan melayu dalam parlimen.

Tetapi perkara sebaliknya berlaku falam pakatan pembangkang, yang menguasai kerusi diperingkat jawasan parlimen pula ialah PKR dan DAP yang mana PKR pula adakah parti campuran yang mempunyai bilangan pemimpin cina dan India sedangkan DAP pula didominasi oleh kaum cina sebagai pemimpin di peringkat tertinggi dan Karpal Singh pula dilihat sebagai batu hitam yang tidak membawa apa apa maksud.

Kenapa Nik Aziz sebagai orang lama dan mempunyai pengetahuan yang tinggi yidak melihat akan perkara sebegini hingga merelakan PAS ditunggangi oleh DAP yang sememangnya akan menggunakan segala kelebihan yang ada dalam PAS untuk memenangi pilihanraya yang bakal berlangsung nanti.

Apa apa pun jika sekiranya pemimpin PAS tidak melihat akan perkara ini, kita selaku pengundi dan juga rakyat yang cintakan tanah air perlu melihat dengan lebih dekat dimana kedudukan Islam itu sendiri sekiranya pakatan pembangkang memerintah negara, adakah ianya akan berlaku seperti sekarang atau akan ada perubahan yang dahsyat hingga tidak t3rfiir perkara tersebut akan berlaku.

Kredit sangkakalajari9



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. Alaa setakat bersama-sama dengan kafir harbi tu apa la sangat. Kan Nik Aziz sanggup terima pertolongan syaitan, semata-mata kemaruk kerusi empuk di Putrajaya. Matlamat menghalalkan cara... Ptuihhh!!

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC