Tuesday, April 2, 2013

Dosa Menjadi Ahli UMNO Lebih Besar Dari Maksiat Zina Adun Pakatan Haram !!? - Anak Nik Aziz !!

Kalau dah sesat maka sesatnya amat sukar nak d pulihkan !

Kalau dah taksub maka amat sukarnya nak betulkannya !

Seluruh barisan pemimpin pas Kelantan terutama Nik Aziz dah mula gelabah bila selama 23 tahun mereka terajui Kelantan akhirnya rakyat Kelantan d dedahkan dengan aktiviti DOSA BESAR yang masih wujud d Kelantan !

Semalam kecoh, video pengakuan pelacur muda d Kelantan dan juga aktiviti anak muda..anak lebai Kelantan d dedahkan pada seluruh rakyat Malaysia..Nik Aziz tak pernah berjaya tadbir Kelantan !! 

Klik SINI dan anda akan lihat betapa malunya Nik Aziz sebagai Menteri Besar Kelantan yang mana kerjanya ceramah maki hamun UMNO BN..rakyat sendiri tak d jaga !!

Kalau Adun Pas d tangkap dalam gerabak keretapi dengan bini orang pun salah UMNO BN..apa lagi yang anak Nik Aziz temberang !! tuuuiHHH !!


MUNAFIK !! Ini kenyataan Nik Aziz yang tak pernah nak mengaku salah !!
Tak perlulah aakj senaraikan aksi dosa Adun Pas termasuk kes Mat Sabu d tangkap d hotel Perdana Kota Bharu dengan bini orang juga...kes Anwar dan lain-lain !!




Nik Mohamad Abduh :


Kelantan gagal basmi pelacuran, arak, judi, jenayah, dadah dan macam-macam lagi msksiat. Ia didakwa menjadi bukti kegagalan PAS di Kelantan melaksanakan Islam.

Saya mencadangkan satu lagi maksiat besar yang terus wujud dan menjadi bukti kukuh PAS gagal di Kelantan. Maksiat besar dan kegagalan besar itu ialah kekalnya faham sekularisme dan nasionalisme dalam UMNO di Kelantan.

Setakat ini PAS hanya mampu menghindari rakyat daripada maksiat dan dosa tersebut, tetapi tidak orang UMNO.

Saya juga mencadangkan pasukan sama yang memburu pergerakan pelacuran di Kelantan agar turut memburu pergerakan UMNO. Ia lebih mudah kerana maksiat UMNO terbuka dan di mana-mana.

Sama-sama tontonnya nanti di tvtigasuku, utusanmeloya dan tvsatanic.

TC: melingkop anak nik aziz ni.


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. Confimed. Nik Aziz anak beranak gila babi. Perlu disuntik menjauhi punyakit anjing gila.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC