Monday, April 8, 2013

HOT - TAKTIK BARU PAS. JAJA 10 GAMBAR NIK AZIZ MENANGIS KE SELURUH NEGARA UNTUK UNDI #PRU13 #GE13.

Kenapa Nik Aziz tiba-tiba menangis?

Gambar ini sangat penting bagi Nik Aziz dan PAS...

Sudah menjadi taktik yang sering dikitar semula, bila gambar Nik Aziz diusung keliling kampung untuk meraih simpati rakyat.

Pilihan Raya ini tentunya tidak terlepas dari dari strategi tolol yang menjadi senjata PAS, hakikatnya strategi tolol ini memang bakal menyentuh hati rakyat Kelantan seperti kebiasaannya.

PAS dan Nik Aziz akan sedaya upaya untuk memancing simpati rakyat menggunakan gambar Nik Aziz sedang menangis. Nik Aziz pula akan mencari sebab-sebab yang membolehkan beliau berdoa sambil menitiskan air mata.

Inilah strategi serta lakonan yang tidak mampu ditiru oleh BN atau siapa saja.

Hakikatnya di Malaysia, bukan saja wanita seperti Wan Azizah yang akan berkempen dengan menangis untuk memancing undi simpati, tapi juga lelaki tua seperti Nik Aziz akan mengunakan cara yang sama.

Mungkin juga kali ini Nik Aziz dan PAS mengeluarkan siri menangis dalam bentuk video agar kelihatan lebih 'hidup' dan up to date.

Itulah politik yang berwarna-warni dalam pakatan rakyat. Bahkan jangan terkejut kalau tiba-tiba sekumpulan pondan atau penganut LGBT terpekik terlolong melancarkan demonstrasi. semua itu adalah warna demokrasi dalam perjuangan Pakatan Rakyat...



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. Nik aziz menangis sebab dia baru nampak NERKA ALLAH

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC