Saturday, April 6, 2013

#TolakPR: LAGI KISAH PAKATAN MELIWAT!!! Kali Ini Seorang Lelaki Yang Bernama.....

Halamak ai!!! Tak habis - habis lagi ke cerita liwat puak - puak Pakatan Haramjadah ni? Dah tak de kerja lain ke yang diorang nak buat selain dari kerja Haram tu?

Kalau sebelum ni, kita dah baca dan dengar cerita pasal DAPigs rampas kerusi Parlimen serta DUN di Bentong sehingga membuatkan P'Gay'R ternganga.

Kita jugak dah baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengerusi P'Gay'R Pahang, Si Fauzi Pendek yang merayu - rayu kepada DAPigs untuk membuat pertimbangan.

Kita ingatkan kes tu hanya tamat disitu sahaja. Rupanya, kes tu masih berpanjangan. Masih ada lagi kudis yang merebak sampai ke Kuantan. Nak tau ceritanya?

Baru - baru ni SH dengar cerita puak - puak DAPigs tu kecewa dengan tindakan P'Gay'R yang merampas kerusi DUN Teruntum di Kuantan.

P'Gay'R dengan bangganya mengumumkan yang mereka akan meletakkan calon bagi kawasan tersebut walaupun diorang tau kerusi tu milik DAPigs.

Satu sidang media telah diadakan oleh puak - puak DAPigs tu pada 13 Mac yang lalu dimana kepimpinan DAPigs terasa seperti mereka telah diperdayakan oleh P'Gay'R.

Dalam sidang media tersebut dinyatakan bahawa DAPigs tetap akan menurunkan calon mereka walaupun terpaksa bertanding 3 penjuru dengan P'Gay'R.

Malah, ada jugak dikalangan mereka yang mengugut untuk melakukan sabotaj terhadap P'Gay'R kerana bertindak dengan angkuh tanpa sebarang perbincangan terlebih dahulu.

Isu itu bangkit selepas pengumuman yang dibuat oleh Pengarah Strategi P'Gay'R Negeri melalui sidang media yang diadakan pada bulan lepas.

Para penyokong Pakatan yang ditemui menyatakan bahawa tindakan P'Gay'R itu dilakukan atas dasar membalas dendam terhadap perbuatan DAPigs sebelum ini di Bentong.

Sekarang sudah jelas membuktikan kepada kita sebagai rakyat bahawa agenda puak - puak Pakatan Haramjadah ni bukan lah untuk memperjuangkan rakyat.

Sebaliknya, diorang hanya nak memperjuangkan diri sendiri semata - mata. Kalau bercakap nak memperjuangkan rakyat tu, memang dah la diorang ni MENIPU!!!  Nama je nak jadi Harapan Rakyat. Tapi hakikatnya diorang ni HAPRAK RAKYAT!!!


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC