Friday, July 1, 2011

OMEGAPHOBIA vs AMBIAGAPHOBIA.. Keterangan Nyata Untuk Penginsafan Diri..

TC: Pegi Bederap Balik Begeghap, Kalau kudis dah bercampur dengan kurap, tangan tu asyik nak menggaruuu je.. Tc lampirkan sedikit sedutan sahabat dari FB..

Ramai dikalangan rakyat2 yang sayangkan keharmonian negara Malaysia sedang dan akan mengalami Ambiagaphobia..!!! Virus ini baru dikesan dan pihak berwajib sedang menyusun jalan utk memerangi virus tersebut.

Rakyat di minta berhati2 dan melindungi diri dari terkena virus perosak otak ini.Mangsa yg telah dikenal pasti sakit tenat dan nak mampus adalah Mat Sabu,Nuwar Juburrit dan ramai Pemimpin dari kalangan Parti Perosak Rakyat..!!!!

Manakala virus Omegaphobia telah pun dikesan keasliannya dan sedang menunggu masa untuk di ambil tindakan susulan..!!!
Virus ini hanya terkesan kepada seorang manusia yg sentiasa kontroversi dgn kes2 liwat dan main bini org serta pe;avur.

Manusia yg terkesan tersebut masih cuba dan sering menafikan terlibat malahan sentiasa mencari jalan2 utk mengalih isu2 tersebut kepada hal2 yg tak bersangkut paut dgn kebenaran yg Haq walaupun telah disajikan dgn bukti2 yg benar.

Manusia tesebut masih tidak dapat menerima kebenaran sehingga sanggup menipu golongan2 ulamak terkenal dan masih cuba menipu rakyat dengan mengatakan fitnah sentiasa disusun untuk menjatuhkan nya.

Ingatlah Allah itu Maha Besar,bukan hari ini,bukan esok lusa tapi kene ingat azab Allah itu amatlah berat.

Allah SWT bersama org2 yg sayangkan keharmonian dan mengakui kesilapan diri sendiri serta mereka2 yg bertaubat kpd NYA...

SUMBER: Dunia Pakatan Rakyat Penipu FB..

TC: Apa la juak juak ni dalam pikiran depa.. Dah karat ke apa otak tu..



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC