Monday, July 18, 2011

MELAYU RELA DI KAFIR HARBI KAN DAP..PTUIIHHH..

Isi surat yang tersirat..... DAP nak menjuarai POLITIK di Malaysia. Siap boleh kata MAT Awang ni tak minat UMNO dan PAS. Maknanya dua-dua parti yang majoriti ahlinya orang Melayu dan Islam tidak lekat dihati Mat bin Awang ni.... DAP lagi baik..... gitu maksudnya. Apa kata Pok Nik, Haji Hadi dan lain-lain ahli PAS tentang surat ni...???? Walaupun surat ni palsu (kemungkinan) tapi saya dapat baca isi hati pengarangnya

Ikuti kisah Melayu Islam yg sanggup bertuankam kafir harbi.. Syial la puihhh..

DAP bukan untuk orang Cina sahaja

Saya Mat bin Awang lahir di Kuala Terengganu tetapi sudah menjadi orang Kuala Lumpur. Kampung saya di daerah Kuala Terengganu ramai penyokong PAS dan Umno. Saya terdedah dengan fahaman kedua-dua parti itu sejak awal lagi.

Tetapi saya tidak minat dengan kedua-duanya. Saya lebih minat DAP terutama Lim Guan Eng yang bagi saya berjuang tanpa mengira kaum. Dalam beberapa tahun lagi saya yakin DAP boleh menjadi parti nasional dan persepsi perkauman akan terhapus.

DAP bersama dengan parti-parti yang berjuang untuk rakyat perlu menerajui negara. DAP  boleh membawa kemajuan dan keadilan sebenar kepada rakyat. Pemimpinnya berjuang untuk rakyat.

Saya berharap orang Melayu tidak termakan dengan propaganda dan momokan bahawa DAP parti kaum Cina. Kita sudah moden jangan mudah percaya dan terpengaruh dengan dakyah itu.

Mat Awang
Kuala Lumpur
13 JULAI 2011-07-14

TC: info fadzil fb..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC