Wednesday, July 13, 2011

FAKTA BENAR.. NIK AJIS KHIANATI AGAMA DAN BANGSA SENDIRI!

Dia menggelar dirinya Ulama. Orang ramai menggelarnya Tok Guru. Pas pula mengakui dia sebagai Tok Guru dan Ulama. Sudah hampir 20 tahun Tok Guru menjadi Menteri Besar Kelantan. Sebagai Menteri Besar, dia tidak dapat lari daripada bertindak secara politik dan mentadbir negeri ikut selera dan keupayaan sendiri.

Sebenarnya banyak rahsia pembohongan yang sengaja diputar belitkan oleh Tok Guru Nik Aziz Nik Mat, baik dari segi tutur kata, tindak-tanduk, pandangan dan pendapat yang secara terang-terangan tidak mencerminkan keperibadiannya sebagai "Ulama dan Tok Guru", yang menjadi idola kepada perjuangan menegakkan sebuah pemerintah Islam di Malaysia.

Pendedahan ini tentunya mampu memberikan gambaran yang lebih tepat tentang keperibadian sebenar Ulama dan Tok Guru ini.

PERINTIS PAS-BUDDHA

DULU : Keahlian Pas hanyalah untuk orang Islam.

KINI : "Saya di antara orang yang cukup kuat menyokong untuk meluaskan keahlian Pas ini kepada orang bukan Islam." ( Kenyataan kepada wartawan di Kota Bharu, Kelantan pada 1999 )." ( Kenyataan dalam Utusan Malaysia 19 November 1992 )

"Ini penting kerana kita juga mahukan sokongan dan undi bukan Islam dalam usaha memenangi pilihan raya umum akan datang." ( Ucapan di Muktamar Dewan Pemuda Pas ke-31, Petaling Jaya pada 24 Mei 1990 )

JADINYA : Dulu bermacam-macam caci nista dan hukum ciptaan yang Pas lemparkan kepada UMNO kerana memberikan peluang bukan Islam menjadi ahli UMNO ( padahal UMNO hadkan kepada rakyat BUMIPUTERA sahaja ). Lebih keterlaluan, cadangan Pas ialah membuka keahlian kepada bukan Islam tanpa had status Bumiputera atau tidak.

Pas tak kisah menjatuhkan bangsa Melayu dan Islam asalkan mereka dapat kalahkan UMNO. Pas sanggup membelakangkan agama dan bangsa untuk bekerjasama dengan DAP menentang orang Islam sendiri.

Sumber: UMNO K.Selangor FB

TC: NICK AJIS CELAKO CELAKO CELAKO


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

  1. seekor lembu adalah lebih baik dari nik aziz...hidupnya tak menyusahkan org matinya pula memberi manafaat....nik aziz hidupnya menghuru harakan umat dgn fatwa2 sesatnya...matinya jgn ditanam...campak ke laut je...haramjadah punya tok guru

    ReplyDelete
  2. Banyak cara untuk sejahterkan rakyat, tak perlu jadi MB atau ahli politik. Kalau dah masuk politik tu namanya gila kuasa. Kerana kuasa akan memberi wang. Tak kira lah tok guru ke atau haji Aziz ke. Dah 20 tahun memerentah kelantan, rakyat kelantan mejority tak pernah mendapat kebajikan dari gurunya. Separoh rakyat kelantan merantau mencari kebajikan dinegeri lain. Buka lah minda dan lihat lah dengan hati wahai rakyat kelantan.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC