Monday, July 11, 2011

PANAZ.. Dialog Hangat Bersama Apek Tua Penyokong DAPig Pasal Bersih..

Cerita TC dengan seorang apek penyokong kuat DAP...

Apek: wah ramai olang alim pergi itu sana bersih banyak kena tangkap ooo...

aku: yer ka apek...

apek: ya la polis alim tak patut buat itu macam ini negara bebas

aku: yer ka apek

apek: itu Anwar pun kena tangkap ooo

aku : lu samalam ada pergi ka apek

apek: tak da pegi la

aku: ha ha ha ..lu cerita banyak bagus tapi lu sendiri tak pergi lu tahu berapa ramai orang cina dan india yang pergi sana kl tarak..

apek: talak tau ooo, wa tau melayu gaduh melayu saja maa.. Jangan campor ooo, kita cari makan juga penting dulu..

aku: saya nampak hanya itu ambiga sahaja dalam peper yang kena tangkap semua orang melayu mana orang cina dan india pergi. Lu apek pandai kasi api atas olang punya kapla aaa.. Cilakak la luu..

apek itu terdiam seribu bahasa dan berlalu pergi hai alahai kesian nya orang kita..

TC: pandai depa bagi Melayu sama Melayu berteraboq..



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

  1. ada tanya ker... apek lu tau mana mau dapat selupa amoi sijub Made in China? hehehe

    ReplyDelete
  2. Assalam Bro

    Orang cina memang jenis macam tu.. dia biar dan hasut orang Melayu berperang sesama sendiri supaya senang mereka nak rampas hak orang melayu.. orang kita aje yang tak sedar terutama puak penganut PAS...

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC