Sunday, July 3, 2011

KAUM INDIA PUN TAHU, BERSIH BAWA PERPECAHAN MELAYU - NALAKARUPPAN PERJELAS..

Nalakaruppan merupakan best friend kepada Anuwar Berahim satu ketika dulu dalam kerja-kerja gelapnya.. Kini dia bersuara..

NALAKARUPPAN SAYS:

Saya nak tanya siapa Ambiga, siapa Mohammad Sabu? Bukankah Timbalan Presiden Pas itu adalah orang pertama menggelar Anwar al-Juburi? Kini beliau pula yg mengagung2kan Anwar malah saya boleh katakan beliau menjilat balik ludah sendiri. Bagi saya mereka yg terlibat dalam Bersih sebenarnya jahil tentang definisi Bersih itu sendiri serta jahil tentang siapa sebenarnya Anwar.

Perhimpunan Bersih sebenarnya hanya dihadiri oleh ahli2 parti dan bukannya orang awam. Ahli parti yg datang nanti pun pada pandangan saya hanyalah dari parti Pas dan PKR sahaja. Ahli parti DAP adalah beberapa kerat yg turun padang, yg lain hanya melihat dari jauh dan bertepuk tangan menyaksikan perpecahan hasil daripada usaha mereka.

Pada saya mereka yg menyertai perhimpunan tersebut adalah jahil sehingga tidak tahu membezakan antara yg kotor dan bersih. Kalau mereka tak jahil, mana mungkin mereka ikut orang yg kotor seperti Anwar. Mereka tidak akan jadi macam itu jika pemimpin yg kotor dan langsung tidak bersih seperti Anwar memperdaya mereka dengan pelbagai bentuk fitnah dan pembohongan.

Saya hendak beritahu di sini Anwar adalah seorang pelakon yg sangat handal. Akan ada pelbagai cerita dan pembohongan yg akan direka beliau bagi menafikan kesalahan dan perlakuan kotor beliau. Saya bagi contoh dahulu ketika di dalam penjara beliau selalu menggunakan alasan masalah kesihatanlah, diracun arsenik dan pelbagai lagi untuk tarik simpati sedangkan ketika di atas katil Anwar boleh pula 'menari' dengan baik.

Kenapa Anwar tidak mahu bersihkan kes liwat dia dulu dan masih mencuba pelbagai cara untuk menangguhkan perbicaraan. Bukankah lebih senang jika Anwar serahkan DNA, jika beliau benar2 tidak bersalah. Segala2nya tentang kejahatan beliau tidak mahu dibersihkan tetapi sekarang Anwar nak perjuangkan Bersih. Walau apa pun alasan yg Anwar berikan, yg pasti perhimpunan haram Bersih didalangi pihak tertentu dan ia adalah seratus peratus cubaan Anwar untuk alih kes liwat beliau serta video seksnya.

SUMBER: Jebat Modern FB



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC